2014. március 25., kedd

Vampire knight

Sziasztok!

A blogolást a Vampire knight című, japán animéval szeretném kezdeni. Elsősorban azért, mert ez kitüntetett figyelmet élvez nálam. Oda-vissza vagyok érte. Imádom Kanamét és Yuukit, de Zero nem a kedvencem. Ezt az animét mutatom most be nektek.

Cím magyar jelentése: Vámpír lovag

Ezen a címen sokat töprengtem, de nem tudtam teljes mértékig eldönteni mire is akartak ezzel utalni. Elsőnek arra asszociáltam, hogy Kanamére és Zero utal ez a cím mivel ők a Yuuki lovagjai, vagy más néven udvarlói. Bár Zero szándékaira nem térnek ki, de szerintem a zord külső alatt szereti Kuran Cross Yuukit.


Alaptörténet.:

Ebben már nagyon jártas vagyok, mivel az előző oldalon már készítettem egy cikket az alaptörténetről, csak most nem azt mondom el, hogy kell megalkotni , hanem elmesélek egyet.

Yuuki egy 16 éves emlékeit vesztett lány. Gyerekkorában került Cross igazgatóhoz, aki örömmel magához vette. Róla annyit kell tudni, hogy egy akadémiának az igazgatója és Yuuki hivatalos gyámja. Egyik nap a lány nevelőapja egy fiúval állít be, akinek a családját vérszomjas vámpírok mészárolták le. Természetesen Yuuki és Zero barátok lesznek. A későbbiekben "apjuk" azzal bízza meg őket, hogy vigyázzák az éjjeli tagozatosokat, az iskola olyan diákjait, akiknek éjjel vannak az óráik. Ezen tanulók igazi mivoltát csak Yuuki és Zero tudja. Minden nappali tagozatos lány természetesen élne-halna azért, hogy csak egy is a kegyeibe fogadja őt, és ez alól még a mi kis Yuukink sem kivétel. Bár neki csak az egyik fiú tetszik, Kuran Kaname, a Kuran család utolsó élő tagja (vagy mégsem). Ha kíváncsi vagy a többire is, ajánlom, hogy nézd meg! ;)

A sorozat hírnevét leginkább a vérfertőző szerelemnek köszönheti. A további részekben ki fog alakulni egy szerelmi háromszög, melynek örök vesztesen Zero, aki nem kevés meglepetést tartogat számunkra. Hino Matsuri rájött a siker titkára, ami nem más, mint a vámpírok a szerelmi háromszög és a lehengerlően jó pasik. Ez minden, ami ahhoz kell, hogy eladható legyen az írásod. Ahogy halad előre a történet, az egész úgy válik egyre komolyabbá is. És vajon milyen sötét titok kibontakozása van készülőben Kuran úrfit illetően?

A bizonyos harmadik éved, vagy más néven Vampire knight destny. :

Mindenki, aki csak egy kicsit is szereti ezt az animét, az csak arról a bizonyos harmadik évadról beszél, amit már évek óta ígérgetnek. De vajon lesz, vagy már van, csak mi nem tudjuk? Hát erre nem lehet válaszolni, aki meg igen, az hazudik és találgat. Az se biztos, hogy egyáltalán lesz. Ha valaki, hát én már csak tudom, mert minden követ megmozgattam, a külföldi oldalaktól elkezdve a hazaiakig. Sajnos csak angol nyelvű manga van, amit azért nem ajánlok, mert egyáltalán nem jó. Nekem legalábbis nagy csalódás volt. A szöveg és a nyelvezet könnyű, de a mondanivalója, a háttere és az egész íromány, úgy ahogy van szörnyű. Ha valaki mégis tud valamit jó hírrel szolgálni a vampire knight-al kapcsolatban, annak a kommentjét örömmel fogadom!






Hát egyenlőre ennyit tudtam összehozni, de kérdés esetén válaszolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése